Gratiz.be

InloggenRegistreren
Onthoud mij Wachtwoord vergeten
'; ?>

Forum

Gratiz.be forum / Gratiz.be / Winnaars / 1 dagje IBIZA
Pagina: 1 · 2 ·
-
scheetje

Gepost op:
26-10-2015
21:58 uur

Wedstrijden: 16

Aantal dagen lid:
3360 dagen

Wauw trakteer ons op een zonnige foto hé

Bericht Vrouwelijk User
Sigrid

Gepost op:
28-10-2015
17:50 uur

Wedstrijden: 40

Aantal dagen lid:
3297 dagen

Hoe was het?

 

Ben nieuwsgierig nu :D

Bericht Vrouwelijk User
scheetje

Gepost op:
28-10-2015
21:14 uur

Wedstrijden: 16

Aantal dagen lid:
3360 dagen

ik ook :-)!  het liedje van de vengabys opgelegd?

Bericht Vrouwelijk User
Mr147

Gepost op:
28-10-2015
21:40 uur

Wedstrijden: 151

Aantal dagen lid:
3356 dagen

Het was echt AF! Dikke pluim voor de organisatie.
Opgestegen om 6u smorgens. 8u15 geland. Bussen stonden te wachten. Met de bus naar de stad gereden. Naar een soort burcht. Dan te voet met een gids naar beneden die overal uitleg gaf. Dan receptie met croissants, koffiekoeken, koffie, fruitsap (alles zeer veel en zeer lekker) en speech van de burgemeester. Dan uurtje vrij aan de haven. Dan was het middag. De bus in. 2x onderweg gestopt op een mooi plkje voor een foto. Dan door naar een restaurant. Ook DIK in orde. De Sangria stond te wachten. Frisdrank en bier zoveel je wou. stokbrood met Aioli, groenten met tonijn, hoofdgerecht Paella. En een ijsje. Dan 16u15 terug de bus in naar een andere stad en vanaf dan was het alle remmen los. Discotheek Eden had speciaal open gedaan om de groep (189 mensen) het ibizagevoel te kunnen laten ervaren. Bij binnenkomen stond de cava alweer klaar. DJ met luide muziek, PARTY ! (16u45 Lachen) Na deze discotheekervaring (capacitiet van 7000 personen) te voet naar de haven waar de volgende receptie en speech van de minister van Toerisme stond te wachten. Opnieuw Alcohol a volonte. Dan met de bus naar het Hard Rock hotel en dat was echt AF AF AF! DJ met muziek o phet balkon. Hapjes, mousekes, kleine potjes met inktvis. Ik weet niet wat ik allemaal gegeten heb en alle drank dat je wou, witte wijn, cava, bier, frisdrank. Het kon niet op. Om 20u30 terug naar de luchthaven. 22u de vlucht. 00u15 in Zaventem.

ZEKER voor herhaling vatbaar en bij deze de bedoeling van het verzorgd dagje. -->  Bedankt CORENDON!

Voor deze reclame deden ze het en ze hebben hem echt verdiend van mij

Bericht Mannelijk User
Sigrid

Gepost op:
29-10-2015
01:31 uur

Wedstrijden: 40

Aantal dagen lid:
3297 dagen

Wauw klinkt fantastisch! Eigenlijk nog wel veel winnaars he, bijna 200!

Bericht Vrouwelijk User
saraw

Gepost op:
29-10-2015
08:05 uur

Wedstrijden: 0

Aantal dagen lid:
3359 dagen

Ik sluit me volledig aan bij het verslag van Mr147.  Geweldige dag gehad, leuke mensen, iedereen in vakantiesfeer.  Het was gewoon wat surealistisch, een dagje op plekken komen waar je normaal nooit zou zijn.  Het was volledig verzorgd, van de krant en de flair op het vliegtuig tot inderdaad de culinaire hoogstandjes in het Hard Rock Hotel met de maan die weerspiegelde op de Middellandse zee als achtergrond.  Zalig genieten gewoon!!! 

 

Bericht Vrouwelijk User
scheetje

Gepost op:
29-10-2015
19:35 uur

Wedstrijden: 16

Aantal dagen lid:
3360 dagen

Smelten!

Bericht Vrouwelijk User
leen81

Gepost op:
30-10-2015
12:02 uur

Wedstrijden: 12

Aantal dagen lid:
3360 dagen

Toch een beetje jaloers... hopelijk volgende keer meer geluk. Knipogen

Bericht Vrouwelijk User
Mell

Gepost op:
04-11-2015
22:38 uur

Wedstrijden: 0

Aantal dagen lid:
3334 dagen

Echt jaloers, maar is jullie volledige gegund !

Bericht Vrouwelijk User
moene

Gepost op:
10-11-2015
20:14 uur

Wedstrijden: 1

Aantal dagen lid:
3279 dagen

Dat klinkt goed , en nu maar hopen dat ze vlug op nog een nieuwe bestemming vliegen

Bericht Vrouwelijk User
Pagina: 1 · 2 ·