Gratiz.be

InloggenRegistreren
Onthoud mij Wachtwoord vergeten
'; ?>

Forum

Gratiz.be forum / Gratiz.be / Winnaars / Slechte postbode grr
Pagina: 1 · 2 ·
-
engelwortel

Gepost op:
24-09-2015
16:41 uur

Wedstrijden: 10

Aantal dagen lid:
3351 dagen

Ik mag normaal zaterdag naar het evenement kookeet, ik mag daar met 2 naar de receptie en krijg voor 48 euro jetons om op te eten aan de kraampjes van de sterrenchefs.
De envelop is vandaag toegekomen maar er is een stuk uit de envelop gescheurd en er zit maar 1 jeton meer in :( Is het normaal dat een postbode die zomaar dan in je bus steekt?? Ik weet niet waar de jetons verloren zijn gegaan maar vind dat het niet kan. Ik ga een briefje schrijven en daarin uitleg vragen aan de postbode en een oplossing of wat zouden jullie doen!?

Bericht Vrouwelijk User
Channie

Gepost op:
24-09-2015
16:48 uur

Wedstrijden: 41

Aantal dagen lid:
3349 dagen

Ik werk bij Bpost de postbode zelf zal daar niets aan kunnen doen. Dit betekent dat de organisatie dit waarschijnlijk in een gewone enveloppe stak die het gewicht niet aankon van de jetons of wat er inzat. Een enveloppe moet altijd door de sorteermachine en daar kan het al eens foutlopen. Best via de website een klacht formuleren en hopen dat je een compensatie krijgt. De organisatie zou ik ook op de hoogte stellen om dit in de toekomst te vermijden. Succes alvast!

Bericht Mannelijk User
engelwortel

Gepost op:
24-09-2015
17:47 uur

Wedstrijden: 10

Aantal dagen lid:
3351 dagen

Oke bedankt Chanie, ik ga dat doen. IK weet wel dat als er soms eens een klein scheurtje aan een envelop was die met bposttape werd toegeplakt en ik vind het ook raar dat als er een hele hap uit is dat die zo in de bus wordt gestoken. Maar het is waar, de jetons zijn superlicht maar niet effen dus wel wettelijk gezegeld enzo maar kunnen daardoor los komen. Ik ben benieuwd wat mijn schadevergoeding is.

Bericht Vrouwelijk User
Piepje

Gepost op:
24-09-2015
18:25 uur

Wedstrijden: 0

Aantal dagen lid:
3352 dagen

Misschien krijg je zaterdag gewoon extra bonnetjes? Volgens mij is de organisatie toch aanwezig. Zou ook zeker de enveloppe houden en eventueel meenemen zaterdag als je nog geen reactie gehad hebt.

Bericht Vrouwelijk User
Purple Heart

Gepost op:
24-09-2015
20:39 uur

Wedstrijden: 268

Aantal dagen lid:
3168 dagen

Als de organisatie je die bonnetjes nog zou geven dat zou wel mooi gebaar zijn. Maar ik vrees dat dit ook voor hen 'overmacht' is.

Gelukkig zelf zo nog niets meegemaakt met bpost. Jammer genoeg wel redelijk veel post die verkeerdelijk bij mij in de bus komt, dus zal er in een nabije straat iemand uit nr. 30 regelmatig mijn post krijgen..
Ook aanbellen voor een aangetekend schrijven is moeilijk geworden, gewoon briefje in de bus steken en echt nooit aanbellen...
Valt natuurlijk te zien in wie zijn/haar vaste route je woont maar daar kan ik me wel in ergeren. Op mijn vorige woonplaats verliep het echt veel beter.

Bericht Mannelijk User
Channie

Gepost op:
24-09-2015
20:57 uur

Wedstrijden: 41

Aantal dagen lid:
3349 dagen

Altijd melden via de website als de postbode niet aanbelt, dan wordt hij/zij erover aangesproken door zijn overste! Er moet altijd aangebeld worden.

Bericht Mannelijk User
engelwortel

Gepost op:
24-09-2015
21:07 uur

Wedstrijden: 10

Aantal dagen lid:
3351 dagen

Ik heb het aan bpost gemeld, dat is afwachten en ik heb het ook naar Njam gestuurd. Die kunnen natuurlijk ook denken dat ik er zelf achter hou want ja, hoe kan ik dat bewijzen.
Maar ze stuurde direct terug dat ze mij ter plaatse nieuwe jetons wilt geven, super lief he en leuk van NJAM!

Bericht Vrouwelijk User
Channie

Gepost op:
24-09-2015
21:43 uur

Wedstrijden: 41

Aantal dagen lid:
3349 dagen

Ja misschien zien ze zelf hun fout ook wel in, door alles te verzenden in zo'n gewoon envelopken :D

Bericht Mannelijk User
nancy1973

Gepost op:
25-09-2015
07:46 uur

Wedstrijden: 276

Aantal dagen lid:
3353 dagen

Ooit zijn eens heel dure tickets voor iets in het weekend pas op maandag aangekomen, ze waren nochtans aangetekend verstuurd. Mijn compensatie : 1 postzegel.

Bericht Vrouwelijk User
lieveca

Gepost op:
25-09-2015
10:56 uur

Wedstrijden: 2

Aantal dagen lid:
3353 dagen

Ja, hier is geregeld de enveloppe opengescheurd en de compensatie is altijd 1 postzegel, je geeft het op om te mailen hoor, die enveloppen gaan door zoveel handen en degene die het in de brievenbus steekt heeft het dan meestal gedaan zeggen ze dan maar dat is dus meestal echt niet het geval!

Bericht Vrouwelijk User
Channie

Gepost op:
25-09-2015
11:28 uur

Wedstrijden: 41

Aantal dagen lid:
3349 dagen

1 postzegel dat is toch ook de moeite niet. 

Bericht Mannelijk User
Pagina: 1 · 2 ·