Gratiz.be

InloggenRegistreren
Onthoud mij Wachtwoord vergeten
'; ?>

Forum

Gratiz.be forum / Saloon / Al de rest / Ergernis van de dag
Pagina: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12 · 13 ·
-
Hamtaro

Gepost op:
25-05-2016
08:54 uur

Wedstrijden: 115

Aantal dagen lid:
3451 dagen

zelfde ergenis als Marleentje, soms zo slecht geposten wedstrijden 

Bericht Vrouwelijk User
Marleentje

Gepost op:
26-05-2016
08:22 uur

Wedstrijden: 88

Aantal dagen lid:
3451 dagen

En ze blijven maar verder in DRUKLETTERS titels plaatsen of fouten maken.

 

Is het echt te veel gevraagd van een klein beetje de regels te volgen? Natuurlijk zijn er heel veel gratizers die wel correct wedstrijden posten hoor.

Bericht Vrouwelijk User
eracish

Gepost op:
27-05-2016
15:32 uur

Wedstrijden: 56

Aantal dagen lid:
3360 dagen

Hoi


Ik wil even reageren op jullie ergernissen. Ik zit al een tijdje op Gratiz en ben niet altijd even actief. Maar het is pas sinds vorige week dat ik de nieuwe regels heb ontdekt. De meeste mensen lezen enkel welke wedstrijden er gepost worden en doen daar aan mee. Ze kijken niet op 't forum, en al zeker niet naar posts die toch vrij verstopt zitten. 

Als het ergens duidelijk stond, dan had ik zeker de regels in acht genomen. Maar ik wist gewoon van niks. En veel andere mensen waarschijnlijk ook niet. Ik heb nu een mailtje gekregen, en zal er op letten. Maar misschien moeten julllie bij de wedstrijden vanboven een post plaatsen wat wel/niet mag? Zo ga je veel ergernissen kunnen voorkomen.

Groetjes

Bericht Vrouwelijk User
Hamtaro

Gepost op:
27-05-2016
16:04 uur

Wedstrijden: 115

Aantal dagen lid:
3451 dagen

alles staat mooi beschreven in de FAQ, heb je dit al gelezen?

http://www.gratiz.be/v4/pages/1/faq

Bericht Vrouwelijk User
assani

Gepost op:
27-05-2016
22:40 uur

Wedstrijden: 8

Aantal dagen lid:
3293 dagen

Een warme knuffel voor jullie allen!

Bericht Vrouwelijk User
eracish

Gepost op:
28-05-2016
01:49 uur

Wedstrijden: 56

Aantal dagen lid:
3360 dagen

@Hamtaro

Sure, ondertussen heb ik de FAQ gelezen. En nu weet ik ook perfect hoe ik wedstrijden moet posten. Maar geef toe: de meeste mensen die deze site gebruiken, lezen de FAQ niet. Ze gaan gewoon naar het tabblad 'wedstrijden', doen mee en hopen te winnen. Als ze een niet-geposte wedstrijd tegenkomen, dan vullen ze deze zo snel mogelijk in om hun coins te claimen om zo toegang te krijgen tot de schiftingslijst. 

De meeste andere die lezen het forum niet, laat staan de FAQ. De reden? Omdat het op het rechtsonder in een klein hoekje staat. Ik durf te wedden dat veel beginnelingen hier helemaal geen aandacht aan besteden en gewoon wedstrijden beginnen posten. 

Ik wil gewoon maar even duidelijk maken dat mensen niet expres foute wedstrijden plaatsen. Waarschijnlijk zijn ze onwetend, en hadden ze totaal geen idee dat er (nieuwe?) regels waren. Misschien moet je een eens naar iedereen een mail uitsturen waar de nieuwe regels in vermeld staan? Of waar ze de FAQ kunnen lezen. Ik denk dat dit veel frustraties zal vermijden!

Bericht Vrouwelijk User
gooddaytowinhard

Gepost op:
08-07-2016
10:03 uur

Wedstrijden: 5

Aantal dagen lid:
3344 dagen

Ergernis van de dag : Tickets bespreken voor TW-Classic via de rubriek " Ruilen en Verkopen", uiteindelijk een goed voorstel krijgen en dat bevestigen ( de koop is dus juridisch gezien gesloten) en dan pas een dag later horen, ja sorry tickets zijn toch al weg. Is al niet meer de eerste keer dat dit zo loopt via dit forum. Zijn er hier geen uitdrukkelijke regels tegen? 

Bericht Mannelijk User
jona

Gepost op:
08-07-2016
19:29 uur

Wedstrijden: 1

Aantal dagen lid:
3359 dagen

Mensen die zogezegd denken iets gekocht te hebben. Nooit bevestigd hebben want ze vragen wat vraag je ervoor en denken dat ze alleen op de wereld zijn als ze later pas reageren en dan nog dreigmail sturen... waar gaan we naartoe! Ik wil gerust het gesprek openbaar maken. Als ik 3 berichten krijg van verschillende mensen die interesse hebben en vragen wat de prijs is en een prijs die ja... Voor een appel een ei is namelijk 20 euro per stuk terwijl er hier veel duurdere staan. En de eerst die zegt het is goed voor de kaarten.  Dan is er juridisch just niets gesloten. Er staan kaarten genoeg te koop. Jdat is nu MIJN frustratie

Bericht Vrouwelijk User
spelertje

Gepost op:
31-07-2016
15:27 uur

Wedstrijden: 401

Aantal dagen lid:
3360 dagen

Windows 10 heeft het ons deze morgen weer ongevraagd moeilijk gemaakt: verdwenen iconen onderaan, startpagina weg en nog het vervelendst van al was dat er hier plots een QUERTY klavier stond. JEZIS!!! Even googlen om dat om te zetten (gelijktijdig shift + alt indrukken) leverde niets op. Uiteindelijk zag ik op het configuratiescherm dat ik als taal Nederlands heb maar wel in Nederland. In Ned. gebruiken ze namelijk QUERTY. Heb dan het land omgezet maar dat hielp ook niet. Uiteindelijk heb ik dan deze namiddag de PC herstart en nu is alles terug in orde. Voor hoe lang??? Wie houdt zich daar allemaal mee bezig? Hebben anderen dat ook ondervonden? Er zijn leukere dingen om de zondag mee te beginnen!!!

En morgen? Wel dan doet Telenet onderhoudswerken in de buurt zodat heel de dag storingen kunnen optreden...!!! :(

Bericht Mannelijk User
A. Van de Wal
dwuyten

Gepost op:
11-08-2016
12:53 uur

Wedstrijden: 382

Aantal dagen lid:
3031 dagen

Het groeiend aantal dubbele posts ergert me mateloos. Alvorens ik zelf iets post, ga ik na of de wedstrijd al niet gepost werd. Maar blijkbaar doet niet iedereen dat.

Ik heb al verschillende dubbele posts doorgegeven, maar het lijkt wel dweilen met de kraan open. 

Zucht!!!

 

Bericht Mannelijk User
Pagina: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12 · 13 ·