Gratiz.be

InloggenRegistreren
Onthoud mij Wachtwoord vergeten
'; ?>

Forum

Gratiz.be forum / Gratiz.be / Bugs en Problemen / Schiftingenlijst
Pagina: 1 ·
-
stateofextasy

Gepost op:
26-06-2022
17:32 uur

Wedstrijden: 320

Aantal dagen lid:
3133 dagen

Een beetje een punt van frustratie, helaas... Ik doe al een hele tijd actief mee (wedstrijden & antwoorden posten) om toegang te krijgen tot de schiftingenlijst enhou dan ook heilig alle schfitingen bij, en geef die ook meteen door.

Twee dingen:
ik gaf mijn laatste gewonnen schifting intussen al tien dagen geleden in, en die staat er nog niet bij.
Ik vraag me af hoe vaak die wordt bijgewerkt? Het is natuurlijk wel fijn om nieuwe info méé in de lijst te hebben staan, om zo beter in te kunnen schatten... Zeker omdat ik ook "betaal" voor toegang, vind ik het niet meer dan normaal dat het toch binnen de week verwerkt kan worden?

Ook: 9 van de 10 als ik ben ingelogd op het Sheet, zijn er anderen online (dus aan het kijken).
Maar ook hier: ik heb de indruk dat er meer kijkers zijn, dan bijdragers?
Prijzen die gewonnen worden, maar dan die bepaalde wedstrijd hier niet terugvinden, dus de moeite niet genomen om hier te posten. Dan kan ik er alleen maar van uit gaan dat de moeite ook niet wordt genomen om eigen schiftingen te noteren/door te geven

Bericht Vrouwelijk User
soccie

Gepost op:
27-06-2022
07:03 uur

Wedstrijden: 0

Aantal dagen lid:
3437 dagen

Hallo,

 

Zeker omdat ik ook "betaal" voor toegang, vind ik het niet meer dan normaal dat het toch binnen de week verwerkt kan worden?

 

Ik heb net de lijst bijgewerkt en jouw schifting kreeg ik binnen op 21/06 om 8u22. We zijn nu 27/6 , 7 uur 's morgens dus wel degelijk binnen de week verwerkt zoals je vraagt,

 

 

 

 

Bericht Vrouwelijk User
Pagina: 1 ·