Gratiz.be

InloggenRegistreren
Onthoud mij Wachtwoord vergeten
'; ?>

Forum

Gratiz.be forum / Gratiz.be / Winnaars / Veggie- kookworkshop bij mij thuis voor 6 personen joehoe!
Pagina: 1 · 2 ·
-
engelwortel

Gepost op:
21-04-2015
23:50 uur

Wedstrijden: 10

Aantal dagen lid:
3356 dagen

Deze wedstrijd kan je nog mee doen trouwens...
De kookworkshop is net achter de rug. Het was suuUuuuuuper!! Een heel gepassioneerde vriendelijke kokkin die massas eten bij had. Ik ben een vleeseter maar de veganistische gerechten waren super smaakvol!! Er is nog super veel over, alle producten die gebruikt zijn mocht ik houden, tientalle flesjes, en alle mensen die er waren (5 vriendinnen en ik zelf ook) kregen nog een hele doos met een stuk of 20 producten, een receptenboek van de vrouw zelf...Een heel geslaagde lekkere en gezellige avond. Al ben ik ik nu wel moe want we hebben wel hard moeten werken en ik heb me overeten :-)

Het was dus meeeeer dan de moeite waard!

Bericht Vrouwelijk User
engelwortel

Gepost op:
21-04-2015
23:51 uur

Wedstrijden: 10

Aantal dagen lid:
3356 dagen

Deze wedstrijd kan je nog mee doen trouwens...
De kookworkshop is net achter de rug. Het was suuUuuuuuper!! Een heel gepassioneerde vriendelijke kokkin die massas eten bij had. Ik ben een vleeseter maar de veganistische gerechten waren super smaakvol!! Er is nog super veel over, alle producten die gebruikt zijn mocht ik houden, tientalle flesjes, en alle mensen die er waren (5 vriendinnen en ik zelf ook) kregen nog een hele doos met een stuk of 20 producten, een receptenboek van de vrouw zelf...Een heel geslaagde lekkere en gezellige avond. Al ben ik ik nu wel moe want we hebben wel hard moeten werken en ik heb me overeten :-)

Het was dus meeeeer dan de moeite waard!

Bericht Vrouwelijk User
bloemeke

Gepost op:
22-04-2015
11:31 uur

Wedstrijden: 184

Aantal dagen lid:
3359 dagen

een super prijs dus, leuk van al die extra'tje die je erbij gekregen hebt

Bericht Vrouwelijk User
scheetje

Gepost op:
23-04-2015
00:06 uur

Wedstrijden: 16

Aantal dagen lid:
3358 dagen

Heerlijk om lezen!

Bericht Vrouwelijk User
Pagina: 1 · 2 ·