Gratiz.be

InloggenRegistreren
Onthoud mij Wachtwoord vergeten
'; ?>

Forum

Gratiz.be forum / Gratiz.be / Winnaars / Tickets Meneer Pluizenbol
Pagina: 1 ·
-
janderlecht

Gepost op:
23-08-2016
22:18 uur

Wedstrijden: 110

Aantal dagen lid:
3254 dagen

Zijn er mensen hier die tickets gewonnen hebben voor Meneer Pluizenbol via Proximus TV? In de schiftingen lijst stonden zes doorgegeven antwoorden. Dat van mij lag er netjes tussen, maar toch niets gehoord... Zijn jullie per mail gecontacteerd? Of per post? Is de tweede keer dat ik niet win terwijl mijn antwoord wel tussen de gewonnen antwoorden lag. Zouden ze ook kijken of je klant bent bij Proximus? Dat is bij mij dus niet het geval :-)

Bericht Mannelijk User
luc009

Gepost op:
24-08-2016
10:04 uur

Wedstrijden: 405

Aantal dagen lid:
3355 dagen

Ik heb ook tickets voor Mr Pluizenbol gewonnen via Proximus TV en ben geen klant.

Bericht Mannelijk User
dorhe

Gepost op:
24-08-2016
22:12 uur

Wedstrijden: 193

Aantal dagen lid:
3331 dagen

Dit is waarschijnlijk gewoon verkeerd in de lijst gezet. Bij Proximus TV kan je dagelijks meedoen met wedstrijden, dus ipv die 6 getallen moet dat ... OF ... OF ... zijn.

Ze gaven maar 10 duotickets weg, dus dan liggen die schiftingen NOOIT zoveel uit elkaar.
Er is slechts één van die getallen dat gewonnen heeft, enkel weet je niet het welke.

De nummers bij die schifting zijn gewoon de nummers waar die winnende persoon mee heeft meegedaan.

Bericht Vrouwelijk User
dwuyten

Gepost op:
25-08-2016
06:10 uur

Wedstrijden: 382

Aantal dagen lid:
3026 dagen

Klopt inderdaad wat Dorhe schrijft. Ik heb die tickets gewonnen en heb zes dagen meegespeeld en dus met een van die zes getallen gewonnen. Hetwelk weet ik dus niet.

Ter informatie : ik ben geen Proximus klant.

Bericht Mannelijk User
janderlecht

Gepost op:
25-08-2016
20:37 uur

Wedstrijden: 110

Aantal dagen lid:
3254 dagen

Ok, dat verklaart veel... Maar dan staan vijf van die zes getallen toch onterecht in de schiftingen-lijst en geeft dit toch een vertekend beeld...

Bericht Mannelijk User
dwuyten

Gepost op:
25-08-2016
21:36 uur

Wedstrijden: 382

Aantal dagen lid:
3026 dagen

@Janderlecht

Klopt, vijf van de zes getallen zijn onterecht. 
Misschien dan géén schiftingsvraag meer doorgeven dan?

Dat moeten de oprichters van deze site dan maar bepalen.

Bericht Mannelijk User
gerdje

Gepost op:
01-09-2016
17:15 uur

Wedstrijden: 0

Aantal dagen lid:
3453 dagen

Als je een aantal mogelijke schiftingen doorgeeft, moet je dit duidelijk aangeven, zodat wij dat ook in de lijst duidelijk kunnen tonen aan de leden.

 

Indien er van een wedstrijd nog geen schiftingen doorgegeven zijn, nemen wij deze "... of ... of ..."-schiftingen op in de lijst. Dat geeft toch een beter idee over de schifting dan helemaal niks. Zijn er al wel andere schiftingen opgenomen in de lijst, dan geven die "... of ... of ..."-schiftingen natuurlijk geen meerwaarde.

Bericht Vrouwelijk User
Pagina: 1 ·