Gratiz.be

InloggenRegistreren
Onthoud mij Wachtwoord vergeten
'; ?>

Forum

Gratiz.be forum / Gratiz.be / Bugs en Problemen / Problemen met website ?
Pagina: 1 ·
-
tofmasken

Gepost op:
24-10-2017
13:11 uur

Wedstrijden: 653

Aantal dagen lid:
3347 dagen

Kan iemand mij zeggen of er iets mis is met de website van gratiz ?

Ik had hier vanmorgen een topic toegevoegd over tickets van de Ghost Rockers die ik had gewonnen en dat is ondertussen verwijderd.

Ook krijg is het item "ruilen/verkopen" verdwenen en ook het item "gratis" is volledig leeg. Er wordt niets meer aangeboden.

Is dat enkel bij mij of bij iedereen ? Graag wat uitleg

Bericht Vrouwelijk User
zircon

Gepost op:
24-10-2017
14:09 uur

Wedstrijden: 2

Aantal dagen lid:
3291 dagen

Beste,

U topic past niet echt bij de rubriek winnaars, dus verzet ik het even naar "Bugs en problemen", maar toch even een beetje uitleg.

De website van gratiz is sinds gisteren geupdated en er zijn een paar veranderingen:

-Namelijk het item "ruilen/verkopen" die in de lijst staat is volledig gewijzigd, alle bestaande items zijn verwijderd en maakt nu plaats voor een nieuwe ruilen en verkopen lijst die u terugvind in de hoofdbalk bovenaan de site. (waar je home-wedstrijden-... terugvind).
Nu moet je per ruil/verkoop rubriek G's betalen om te plaatsen, zo willen wij voorkomen dat gratiz.be geen 2dehands site word. Dus als je nu iets wilt ruilen of verkopen (opgelet: enkel zaken die u gewonnen heeft komen in aanmerking) zal je 20G's moeten betalen om je zoekertje te plaatsen.

- Het Item "gratis" zal eens een volledige reset gekregen hebben, zoiets gebeurd wel eens om de zoveel tijd.


Hopelijk heb je hiermee voldoende info.


Bericht Mannelijk User
gerdje

Gepost op:
24-10-2017
16:41 uur

Wedstrijden: 0

Aantal dagen lid:
3451 dagen

Je topic over je gewonnen tickets is verwijderd omdat ze te ruil werden aangeboden in datzelfde bericht. Dat is niet toegestaan in andere delen van de site dan Ruilen en Verkopen. 

Bericht Vrouwelijk User
tofmasken

Gepost op:
24-10-2017
19:57 uur

Wedstrijden: 653

Aantal dagen lid:
3347 dagen

Dat had ik gedaan omdat de topic ruilen en verkopen al een paar dagen was verdwenen, daarom had ik het daar dan maar aangeboden.

 

Bericht Vrouwelijk User
gerdje

Gepost op:
24-10-2017
23:10 uur

Wedstrijden: 0

Aantal dagen lid:
3451 dagen

De nieuwe rubriek voor ruilen en verkopen werd aangemaakt op zondagavond. De oude werd pas nadien verwijderd, namelijk maandagvoormiddag, gisteren dus. 

Bericht Vrouwelijk User
Tanja8

Gepost op:
23-05-2018
11:11 uur

Wedstrijden: 623

Aantal dagen lid:
3352 dagen

waarom moet ik telkens wanneer ik ergens op klik weer de nieuwe privacy-regels accepteren ? Als ik dat 1 keer accepteer is dat toch voldoende angry

Bericht Vrouwelijk User
jo007ris

Gepost op:
23-05-2018
12:53 uur

Wedstrijden: 410

Aantal dagen lid:
3354 dagen

Gratiz heeft geheugenverlies. Bij elke actie die ik doe moet ik de privacyregels accepteren ...
Redelijk irritant

angry

Bericht Mannelijk User
lus

Gepost op:
23-05-2018
13:34 uur

Wedstrijden: 3

Aantal dagen lid:
3353 dagen
Quote van jo007ris

Gratiz heeft geheugenverlies. Bij elke actie die ik doe moet ik de privacyregels accepteren ...
Redelijk irritant

angry

 

Hier hetzelfde, wat is er mis ?



Bericht Mannelijk User
kevin

Gepost op:
24-05-2018
15:29 uur

Wedstrijden: 21

Aantal dagen lid:
3448 dagen

Even een update,

Vanaf 25 mei is er een nieuwe europese wet die zegt dat we u op de hoogte moeten houden wat er met uw gegevens gebeurt. Wij hebben daar altijd volledige transparantie in willen hebben. Daarom dat we nu een externe goedkeuring vragen om uw gegevens te mogen gebruiken voor eigen doeleinden.

Normaal gezien zegt de ontwikkelaar van deze Acceptatiescript dat het vanaf 25 mei allemaal bijgehouden zou worden. Dus graag afwachten tot morgen en dan kunnen we zien. Indien de problemen voortzetten: ze graag hier melden.
Kevin

Bericht Mannelijk User
lus

Gepost op:
24-05-2018
19:57 uur

Wedstrijden: 3

Aantal dagen lid:
3353 dagen
Quote van kevin

Even een update,

Vanaf 25 mei is er een nieuwe europese wet die zegt dat we u op de hoogte moeten houden wat er met uw gegevens gebeurt. Wij hebben daar altijd volledige transparantie in willen hebben. Daarom dat we nu een externe goedkeuring vragen om uw gegevens te mogen gebruiken voor eigen doeleinden.

Normaal gezien zegt de ontwikkelaar van deze Acceptatiescript dat het vanaf 25 mei allemaal bijgehouden zou worden. Dus graag afwachten tot morgen en dan kunnen we zien. Indien de problemen voortzetten: ze graag hier melden.
Kevin


Bedankt wink

Alles terug in orde vandaag.

groetjes lus

Bericht Mannelijk User
kevin

Gepost op:
26-05-2018
18:45 uur

Wedstrijden: 21

Aantal dagen lid:
3448 dagen

Normaal zou het nu gerepareerd moeten zijn, laat me weten als iemand nog een probleem zou hebben.

Kevin

Bericht Mannelijk User
Pagina: 1 ·