Gratiz.be

InloggenRegistreren
Onthoud mij Wachtwoord vergeten
'; ?>

Forum

Gratiz.be forum / Gratiz.be / Bugs en Problemen / Breedte venster
Pagina: 1 ·
-
halozeg

Gepost op:
20-02-2015
21:59 uur

Wedstrijden: 0

Aantal dagen lid:
3353 dagen

Geen bug, maar een vraag.  Momenteel is het "gratiz"-venster in het midden gecentraliseerd.  Hierdoor wordt de titel van de wedstrijd soms gedeeld naar 2 of meerdere rijen, wat het nogal onoverzichtelijk maakt.  Is het niet mogelijk om de grote grijze randen aan beide zijden te versmallen zodat het gratiz-venster groter gemaakt kan worden ?

 

Bericht Vrouwelijk User
kevin

Gepost op:
20-02-2015
22:52 uur

Wedstrijden: 21

Aantal dagen lid:
3447 dagen

Halozeg, 

Kan je een voorbeeld geven van zo een wedstrijd waar de titel wordt gedeeld over meerde rijen.

Aangezien door deelgenomen te klikken en nieuwe pagina wordt geladen wordt die altijd terug bovenaan geladen. Daar kunnen we technisch niets aan doen.

Bericht Mannelijk User
halozeg

Gepost op:
20-02-2015
22:56 uur

Wedstrijden: 0

Aantal dagen lid:
3353 dagen

Kan ik op de één of andere manier een printscreen doorsturen ? Misschien via mail ?

Bericht Vrouwelijk User
halozeg

Gepost op:
20-02-2015
23:15 uur

Wedstrijden: 0

Aantal dagen lid:
3353 dagen

Sticky nieuwe wandelwagentje NGE (129eur) Stockel (Brussel) 

 

Deze titel wordt bij mij verdeeld over 2 regels.

Organisator = Babyeco

 

Er zijn meer titels over verschillende regels dan op één regel, dit is er maar eentje uit de ...

Bericht Vrouwelijk User
kevin

Gepost op:
20-02-2015
23:25 uur

Wedstrijden: 21

Aantal dagen lid:
3447 dagen

Screenshot kan je mailen naar het mailadres bij voorwaarden en privacy :)

Bericht Mannelijk User
filo

Gepost op:
22-02-2015
11:06 uur

Wedstrijden: 87

Aantal dagen lid:
3352 dagen

Ook als er meer dan 3 tags zijn heeft een wedstrijd meer dan 1 lijn nodig.


Een tabelbreedte van 798px is natuurlijk niet erg breed...
De eerste kolom 30px voor een afbeelding van 16px kan wel smaller. Verschijnt daar trouwens iets anders dan altijd diezelfde medaille ? Wat is de meerwaarde ?
De kolom status kon misschien een stuk smaller door met icoontjes te werken. Bvb een volle groene cirkel als wedstrijd loopt, een lege met rode rand als wedstrijd afgelopen is, een kwart oranje opgevuld als wedstrijd aan laatste dag toe is, en voor verwachte misschien drie puntjes. Zo blijft het ook duidelijk voor kleurblinden.
Daarmee win je in elk geval veel plaats. Zo kan een kolom van 70px herleid worden tot bvb 20. En je zou de eerste kolom (nodig?) bvb kunnen vervangen door die statuskolom zodat die niet vlak naast de tagskolom staat met ook icoontjes.

Ik zeg maar iets...

Bericht Mannelijk User
kevin

Gepost op:
25-02-2015
21:03 uur

Wedstrijden: 21

Aantal dagen lid:
3447 dagen

Ik vind dit goede suggesties en we nemen dit op als de bugs weggewerkt zijn...

Bericht Mannelijk User
Pagina: 1 ·