Gratiz.be

InloggenRegistreren
Onthoud mij Wachtwoord vergeten
'; ?>

Forum

Gratiz.be forum / Gratiz.be / Bugs en Problemen / overzicht toegevoegde wedstrijden/antwoorden
Pagina: 1 ·
-
Olijfje

Gepost op:
11-12-2017
11:05 uur

Wedstrijden: 515

Aantal dagen lid:
3353 dagen

Kan ik ergens zien welke wedstrijden/antwoorden ik heb toegevoegd.

Ik zou graag controleren of mijn G's kloppen, want ik denk dat ik er te kort heb gekregen.

Bericht Vrouwelijk User
gerdje

Gepost op:
11-12-2017
15:39 uur

Wedstrijden: 0

Aantal dagen lid:
3451 dagen

Nee, dat kan je niet opzoeken. Als je geen G's ontvangt voor een bepaalde wedstrijd, is dat meestal omdat de gegevens niet juist werden ingegeven en de moderator teveel moest aanpassen.

Bericht Vrouwelijk User
stateofextasy

Gepost op:
12-12-2017
13:43 uur

Wedstrijden: 320

Aantal dagen lid:
3130 dagen

Ik heb ook al gemerkt dat het onmógelijk is te controleren of het allemaal wel klopt, zeker omdat er vaak geen bericht wordt gegven bij 'afwijzing'.
Bovendioen, zelfs bij afwijzing blijft de wedstrijd in het overzicht staan... da's in dat opzicht niet fair. Als het afgewezen wordt, zou het hier dus ook helemaal niet thuis horen.

De filmtickets die ik in oktober heb gewonnen van Gratiz zelf, heb ik ook nog niet ontvangen.

Ik vind het gebrek aan communicatie jammer, maar ik voeg niet al te veel wedstrijden meer toe. 't Is de moeite niet waard op deze manier.

Bericht Vrouwelijk User
gerdje

Gepost op:
12-12-2017
18:21 uur

Wedstrijden: 0

Aantal dagen lid:
3451 dagen

Het is niet omdat een wedstrijd niet wordt goedgekeurd dat ze hier niet thuishoort. Het wil zeggen dat er veel fouten in staan en dat de moderatoren deze allemaal hebben aangepast zodat de wedstrijd wel in orde is.

 

De verdeling van de tickets is de verantwoordelijkheid van Kevin. Ik geef het aan hem door.

Bericht Vrouwelijk User
kevin

Gepost op:
13-12-2017
07:35 uur

Wedstrijden: 21

Aantal dagen lid:
3448 dagen

Beste Stateofextasy, 

Je mag ons altijd mailen om vragen over jouw tickets te stellen.
Ik stuur je een persoonlijk bericht. Al onze winnaars ontvangen hun tickets.

Kevin

Bericht Mannelijk User
enjoy10

Gepost op:
12-04-2018
13:52 uur

Wedstrijden: 3

Aantal dagen lid:
3334 dagen

Ik probeer ook af en toe wedstrijden toe te voegen en soms verdwijnen die zoals gisteren opnieuw.

Deze keer geen dubbele post dacht ik, want ik zie geen dreambaby wedstrijd staan?

https://www.dreambaby.be/e/nl/db/wedstrijd-britax

 

Bericht Mannelijk User
jona

Gepost op:
12-04-2018
14:24 uur

Wedstrijden: 1

Aantal dagen lid:
3352 dagen

ben je zeker dat ze correct worden ingevoerd? Ik kan geen dreamland terugvinden....

Bericht Vrouwelijk User
Olijfje

Gepost op:
13-04-2018
11:30 uur

Wedstrijden: 515

Aantal dagen lid:
3353 dagen
Quote van jona

ben je zeker dat ze correct worden ingevoerd? Ik kan geen dreamland terugvinden....


Dreambaby is niet het zelfde als dreamland.

Bericht Vrouwelijk User
jona

Gepost op:
13-04-2018
11:48 uur

Wedstrijden: 1

Aantal dagen lid:
3352 dagen

Olijfje, dat bedoelde ik ook...dus voor de mensen voor wie het correct moet zijn geen dreamland of dreambaby te vinden...

Bericht Vrouwelijk User
Pagina: 1 ·