Gratiz.be

InloggenRegistreren
Onthoud mij Wachtwoord vergeten
'; ?>

Forum

Gratiz.be forum / Gratiz.be / Winnaars / Hoe vaak winnen jullie?
Pagina: 1 · 2 · 3 ·
-
katdog

Gepost op:
29-08-2015
20:29 uur

Wedstrijden: 2

Aantal dagen lid:
3176 dagen

Ik kwam toevallig een blog tegen van een meisje dat meedoet aan wedstrijden en in 2014 zo'n 118 prijzen won (op 9500 wedstrijden) , dat is dus omgerekend ongeveer 1 op 80 wedstrijden die ze wint. 

Houden andere mensen ook bij aan hoeveel wedstrijden ze mee doen?

Hoe vaak winnen jullie eigenlijk iets? 

1 Op 80 lijkt mij best wel heel veel geluk hebben, of niet? 

Werken meeste mensen met meerdere emailadressen om winkansen te vergroten of houden jullie het bij 1? 

 

Bericht Vrouwelijk User
Mr147

Gepost op:
29-08-2015
22:18 uur

Wedstrijden: 151

Aantal dagen lid:
3343 dagen

naar mijn bescheiden mening ga je hier niet veel eerlijke antwoorden krijgen. Mensen die heel veel winnen gaan dit volgens mij hier niet zeggen, en ook hun geheimen niet prijs geven...

Bericht Mannelijk User
katdog

Gepost op:
29-08-2015
22:35 uur

Wedstrijden: 2

Aantal dagen lid:
3176 dagen

Ik vraag hen dan ook niet om tactieken uit te leggen of zo, enkel de uitkomst.  Als je alles op een legale manier doet is er op dat vlak niet zoveel te verbergen lijkt mij... 

Ik wil gerust zelf ook posten aan hoeveel ik er mee doe en hoeveel daarvan ik win, maar ben nog maar pas actief bezig er mee :) 

Begin augustus begonnen, meegedaan aan 241 wedstrijden, waarvan 1 gewonnen voor zo ver ik al weet (misschien meer, is nog afwachten tot sommige aflopen)

 

Eigenlijk ook begonnen na het zien van onderstaand filmpje over een kerel die mee deed aan 1000 wedstrijden gewoon als experiment. Hij won 4 keer , dus 1 op 250 (maar deed in tegenstelling tot mij ook mee voor spullen die hij eigenlijk niet wou hebben). 

Ik heb nogal een interesse in statistieken en cijfertjes en hoor ook graag succesverhalen :p 

 

Dit is het filmpje waarover ik het had:

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/ookdatnog/1.2406388

Bericht Vrouwelijk User
gooddaytowinhard

Gepost op:
29-08-2015
23:52 uur

Wedstrijden: 5

Aantal dagen lid:
3331 dagen

1 wedstrijd meegedaan in augustus en gewonnen! 2 weken in juli meegedaan en 8 prijzen gewonnen .... 

Bericht Mannelijk User
Mr147

Gepost op:
29-08-2015
23:54 uur

Wedstrijden: 151

Aantal dagen lid:
3343 dagen

Volgens mij is dit tijdsgerelateerd. Je kan er heel ver in gaan. Meerdere emailadressen maken, meerdere IP adressen, meerdere facebookprofielen. Als je iedere dag 1 uur wedstrijden zoekt en meedoet is een verschil met als je bijvoorbeeld niet werkt of op je werk constant wedstrijden kan meedoen en daardoor 10 uren wedstrijden invult. Vermits er constant met schiftingen gewerkt wordt moet je sowiso geluk hebben. Maar als je bijvoorbeeld met 10 emailadressen meedoet, of 10 facebookprofielen, heb je 10 keer meer kans natuurlijk. Maar dan doe je elke wedstrijd 10 keer mee en ben je dus ook 10 keer langer bezig... En daarbij komt nog eens (naar mijn gevoel) dat winnaars worden doorgegeven. Ik merk dat ik in het begin meer won dan nu en ben dat eens ergens te weten gekomen dat namen van winaars of IP adressen van valse accounts aan elkaar doorgegeven worden waardoor je dus logischerwijze niet meer wint... En dan ook. Speel je 100 wedstrijden mee voor filmtickets of 100 wedstrijden voor reizen naar de USA... Bij het ene zul je meer kans hebben dan het andere.

Dus uw vraag 1 : Hoeveel winnen jullie?... Heb je niks aan want de ene speelt voor filmtickets, de andere voor reizen, de ene speelt 10u per dag, de andere 10 min, de ene met 1 account, de andere met 10...

Uw vraag 2 : ik speel met 1 account om nergens op de zwarte lijst te komen en omdat ik niet meer tijd heb... Of er in wil steken want er is nog niemand rijk geworden met wedstrijden meedoen volgens mij.

Ik doe ook enkel mee met de dingen die me aanstaan. Geen boeken of babyspullen bijvoorbeeld. Of 4 koffiekoeken in Oostende (200 km van waar ik woon) Tong uitsteken

 

Bericht Mannelijk User
IvoRy

Gepost op:
30-08-2015
14:36 uur

Wedstrijden: 1

Aantal dagen lid:
3346 dagen

Als ik begon had ik ongeveer 1 op 100 wedstrijden prijs, nu ongeveer 1 op 300.

Ik doe al 2,5 jaar meer met in totaal ongeveer 10 maanden pauze.

Ik heb geluk gehad van 1 keer een grotere prijs te winnen waardoor de tijd die ik er insteek me meer oplevert dan ik krijg door te werken. Moest ik geen grotere prijs gewonnen hebben gewonnen was het eigelijk maar zielig geweest. Maar ik ben blij nu :-).

Bericht Mannelijk User
spelertje

Gepost op:
30-08-2015
19:10 uur

Wedstrijden: 401

Aantal dagen lid:
3347 dagen

 In 2014 was ongeveer 2 op 100 (telkens 1 deelname) bingo! 2015 (zonder schiftingsvragenlijst) kondigt zich (nog) minder rooskleurig aan...

Ik speel ook niet meer mee met wedstrijden via kranten ("Helaas, deze keer hebt u niet gewonnen"), niet voor boeken, CD's, ook niet met een plaatselijke bloemenwinkel, parfumerie, bakker (100% akkoord Mr147), lingeriewinkel in bijvoorbeeld Bommerskonten,...

Grtjs iedereen en... veel wingenot!

Bericht Mannelijk User
A. Van de Wal
Purple Heart

Gepost op:
30-08-2015
19:44 uur

Wedstrijden: 268

Aantal dagen lid:
3162 dagen

Ik heb het hier zelf al tijdje geleden gepost maar ik zal hier nog eens reageren. Lachen
Op +- anderhalf jaar heb ik onderstaande lijst (chronologisch) gewonnen.
Ik doe niet alle wedstrijden mee (enkel die me effectief interesseren) en ik gebruik maar 1 e-mailadres. Tijd om alle reglementen uit te pluizen heb ik niet. Ik heb nooit een indicatie voor de schiftingsvragen daar ik de lijst vroeger niet kon raadplegen. Ik hou echter zelf een lijst bij met schiftingsvragen voor het geval ik het eens juist heb. Aan facebook-wedstrijden doe ik niet mee.
1 absolute uitschieter die het al de moeite maakt: 1000 euro reischeque bij omnia travel (als bloedgever en via kbc).

Grts, Purple

Batman Arkham origins party @ Carré - 4 tickets - JIM
Desperados Closing Party @ Industria - 4 tickets - JIM
AP Paranormal Activity Utopolis Mechelen - 2 tickets - MTV
Bio-producten Delhaize twv 50 euro - Delhaize
Omnia Travel (Jetair, Thomas Cook, Pegase) reischeque 1000 euro - KBC/Rode Kruis
Utopolis drive-in Transformers: Age of Extinction - 2 tickets Utopolis
Utopolis drive-in Guardians of the Galaxy - 2 tickets Utopolis
Memorial Van Damme meeting - 2 tickets Radio 1
Monopoly Deal spelletje - De Standaard
AP The Drop Kinepolis Brussel - 2 tickets + receptie - De Morgen
Politiemuseum in Brussel - 2 tickets + receptie - Radio 2
win for life - 1 krasbiljet - dvv
1000 klassiekers volume 6 cd-box - Radio 2
cd Groesjte Ziever - Aalst.tv
Admiral Freebee optreden + gratis drank - Humo
Het grotere wonder (Thomas GLavinic) boek - metro
Nicki Minaj in Paleis 12 - 2 tickets - MNM
War Horse musical Antwerpen - 4 tickets - Story
Kinepolis - 2 tickets - Radio 1

 

Bericht Mannelijk User
Lizze

Gepost op:
31-08-2015
17:29 uur

Wedstrijden: 0

Aantal dagen lid:
3347 dagen

Ik speel wel voor de kleine dingen mee, kan je vaker winnen ! Cola glazen, bambooschaal van bugles, pennezak vr de kids, douchegel, tshirts , galakrepen, speellgoed.. Veel kleine prijsjes zijn ook leuk ! 

Bericht Vrouwelijk User
scheetje

Gepost op:
31-08-2015
23:27 uur

Wedstrijden: 16

Aantal dagen lid:
3347 dagen

Dag forummaatjes, ik doe al 7 jaar intens mee (elke avond in de zetel met de laptop) en heb mooie winst.  Verschillende mailadressen maar ook verschillende domicilies (zus broer mama papa).  Dus geen gesjoemel.  Al veel vriendinnen gehad die onder de indruk zijn maar ik daag hen steeds uit om ook te spelen.  Ze geven snel op want je moet echt wel een volharder zijn hé.  Forza gratiz

Bericht Vrouwelijk User
anjele

Gepost op:
01-09-2015
00:15 uur

Wedstrijden: 617

Aantal dagen lid:
3313 dagen

Ja maar hoe kan je voor broer en zus spelen het blijft toch het zelfde Ip adres is daar dan geen controle op.

MVG Anjele

Bericht Vrouwelijk User
Pagina: 1 · 2 · 3 ·