Gratiz.be

InloggenRegistreren
Onthoud mij Wachtwoord vergeten
'; ?>

Forum

Gratiz.be forum / Gratiz.be / Winnaars / Niet op de hoogte van gewonnen prijs proxiums pickx
Pagina: 1 ·
-
Christophe_d

Gepost op:
06-05-2022
21:54 uur

Wedstrijden: 24

Aantal dagen lid:
1681 dagen

Ik had vandaag tickets gewonnen voor dua lipa via proximus pickx. Bij aankomst aan het sportpaleis wist daar niemand iets van. De mail was tochtans correct mooi bevestigt dat ik kwam enzo. Heeft iemand dit ook al meegemaakt? En wat heb je toen gedaan? En is proximus pickx betrouwbaar?

Bericht Mannelijk User
sylviaatje

Gepost op:
09-05-2022
09:20 uur

Wedstrijden: 530

Aantal dagen lid:
3321 dagen

Ben je dan binnen geraakt?

Bericht Vrouwelijk User
Christophe_d

Gepost op:
09-05-2022
20:21 uur

Wedstrijden: 24

Aantal dagen lid:
1681 dagen

neen, vevolgens heb ik 90 minuten gechat met de klanten dienst van proximus en dan ben ik maar naar huis gegaan om dat zij me ook niet konden helpen. De volgende dag naar de proximus winkel geweest voor klacht in te dienen en vandaag antwoord gehad dat ze mijn klacht gaan opvolgen.

Bericht Mannelijk User
sylviaatje

Gepost op:
10-05-2022
15:27 uur

Wedstrijden: 530

Aantal dagen lid:
3321 dagen

pff, geen leuke ervaring

Bericht Vrouwelijk User
Christophe_d

Gepost op:
11-05-2022
09:11 uur

Wedstrijden: 24

Aantal dagen lid:
1681 dagen

inderdaad, goisteren heb ik ook antwoord gehad op mijn klacht en ik schrijf letterlijk wat er staat: "We kunnen helaas momenteel niet uitmaken of er iets is misgelopen in de communicatie met het sportpaleis

maar namens Proximus bied ik mijn oprechte verontschuldigingen aan voor het ongemak hiervan en kan u

verzekeren dat we alles in het werk zullen stellen om de organisatie voor toekomstige wedstrijden met

dergelijke last-minute tickets zo vlot mogelijk te laten verlopen.

Ik hoop u hiermee van dienst te zijn geweest en blijf ter beschikking voor verdere informatie"

Bericht Mannelijk User
stateofextasy

Gepost op:
25-05-2022
09:44 uur

Wedstrijden: 320

Aantal dagen lid:
3122 dagen

Nog updates hierover? Wat een klucht..! (ik zou er openbaar over tweeten naar Proximus)

Bericht Vrouwelijk User
Pagina: 1 ·