Gratiz.be

InloggenRegistreren
Onthoud mij Wachtwoord vergeten
'; ?>

Forum

Gratiz.be forum / Saloon / Al de rest / The Insiders - Gratis producten testen!
Pagina: 1 · 2 · 3 · 4 ·
-
letter

Gepost op:
02-03-2015
10:40 uur

Wedstrijden: 323

Aantal dagen lid:
3350 dagen

http://forum.gratiz.be/index.php/topic,180877.msg2048147.html#msg2048147

heeft er al iemand al iets ontvangen

Bericht Vrouwelijk User
Lizze

Gepost op:
02-03-2015
20:29 uur

Wedstrijden: 0

Aantal dagen lid:
3350 dagen

nee, we mochten t nochtans verwachten vanaf 25/02

Bericht Vrouwelijk User
vleertje1

Gepost op:
03-03-2015
14:17 uur

Wedstrijden: 30

Aantal dagen lid:
3350 dagen

Afhaal-mailtje ontvangen

Bericht Vrouwelijk User
Draco

Gepost op:
22-04-2015
16:44 uur

Wedstrijden: 46

Aantal dagen lid:
3350 dagen

Licor 43!   ik ben erbij!

Bericht Mannelijk User
miekehill

Gepost op:
22-04-2015
18:12 uur

Wedstrijden: 1

Aantal dagen lid:
3350 dagen

Noppes, zoals zo vaak al!

Bericht Vrouwelijk User
soccie

Gepost op:
22-04-2015
18:23 uur

Wedstrijden: 0

Aantal dagen lid:
3431 dagen

Helaas...

Bericht Vrouwelijk User
ha

Gepost op:
08-06-2015
14:48 uur

Wedstrijden: 86

Aantal dagen lid:
3344 dagen

Mijn kruimelvrije bak party

Als één van onze meest actieve insiders nodigen we je graag exclusief uit om deel te nemen aan een gloednieuw concept - My Home Party! Dankzij jouw trouwe bijdrage door de jaren heen denken we dat jij dé geknipte persoon bent om als allereerste een eigen Home Party te organiseren voor je vrienden. Het enige wat je hiervoor moet doen is registreren als nieuw lid op onze website en je kandidaat stellen voor de 'Mijn Kruimelvrije Bak Party' - powered by Dyson.

Ben je creatief met gebak en nodig je graag familie en vrienden uit om samen te bakken en te proeven? Maar wil je tegelijk ook dat je huis snel weer schoon is gemaakt? Dan is de 'Mijn Kruimelvrije Bak Party' vast iets voor jou!

Tijdens deze Home Party organiseer je een leuke bakmiddag bij je thuis met vrienden en familie zonder dat je je zorgen hoeft te maken over restjes bloem, suiker en kruimels. Wij sturen jou een Party Pakket met leuke producten, recepten én een snoerloze steelstofzuiger van Dyson om van jouw Home Party een smakelijk en kruimelvrij succes te maken.

Wij zoeken 250 Party Planners die een 'Mijn Kruimelvrije Bak Party' bij hen thuis willen organiseren en ondertussen hun huis kruimelvrij willen houden met een steelstofzuiger van Dyson.

 

Ben je na de party tevreden over de Dyson V6 Absolute+? Dan kan je jouw Dyson bijhouden voor €150 i.p.v. € 479! 

Ben je niet tevreden? Dan zend je de Dyson eenvoudig en gratis terug naar ons.
Meer info vind je in de http://www.myhomeparty.net/site/public/store/pl_1/campaigns/belgium/dyson_dyson_1506/Deelnamevoorwaarden_Dyson_BENL.pdf" target="_blank">deelnamevoorwaarden.

Bericht Vrouwelijk User
ha

Gepost op:
08-06-2015
14:49 uur

Wedstrijden: 86

Aantal dagen lid:
3344 dagen

PerfectCare Elite

Zijde, katoen, linnen, jeans, polyester of wol: je strijkt alles meteen na elkaar*, zonder te sorteren, zonder de temperatuur te regelen en zonder te wachten tot het strijkijzer opgewarmd of afgekoeld is. Met Philips PerfectCare Elite strijk je sneller, veiliger en makkelijker op alle stoffen**!

Snelste: Met de Optimal Temp-technologie strijk je alles van zijde tot jeans zonder temperatuurinstelling. Veel sneller en efficiënter!Krachtigste: De innovatieve stoomgenerator genereert extra stoom (druk tot 7.5 bar) om zelfs de hardnekkigste kreuken glad te strijken.Lichtste: De strijkbout glijdt moeiteloos over jouw kledingstukken zonder drukken en is zeerlicht en aangenaam in gebruik.Gebruiksvriendelijk: Ook verticaal stomen van jurken, jasjes en moeilijk te strijken stukken is zeer eenvoudig en effectief.

Wil jij makkelijker strijken met de snelste, krachtigste, lichtste en gebruiksvriendelijkste stoomgenerator van Philips? Schrijf je in voor 11/06!

Opgelet! Om deel te nemen aan deze campagne vragen we jou de gegevens van je bankkaart (meer info over dit soort betaalcampagnes vind je hier of bij de FAQs). Deze standaardwaarborg van €99,9 wordt tijdelijk op jouw rekening bevroren (en gaat dus niet van jouw rekening). Na de campagne zijn er 2 opties:

Besluit je de Philips PerfectCare Elite na de campagne te houden? Dan vul je de end-survey in en schaf je het toestel aan. Na verloop van tijd zal je de waarborg van je rekening zien gaan.
Wens je de Philips PerfectCare Elite niet te houden? Vul de end-survey dan zeker in en stuur het toestel volgens de juiste procedure terug. Na verloop van tijd wordt jouw waarborg opnieuw vrijgegeven.

Meer info over deze procedure kan je lezen in de deelnamevoorwaarden op onze campagnesite (PDF-icoon naast de campagneblog).

Met vriendelijke groeten,

Het Insidersteam

 

Bericht Vrouwelijk User
ha

Gepost op:
09-06-2015
15:32 uur

Wedstrijden: 86

Aantal dagen lid:
3344 dagen

Yaourt à la Grecque van Nestlé is geïnspireerd op de mediterrane traditie om je een smeuïg en romige yoghurt aan te bieden. In zijn natuurversie verleidt deze heerlijke, volle yoghurt niet alleen door zijn mooie witte kleur, maar ook door zijn frisse smaak met een vleugje aciditeit.

Varieer het plezier en ontdek ook het nieuwe heerlijke gamma van fruitsmaken met kokos, citroen en aardbei!

Wij zoeken 1100 Belgische Insiders die deze heerlijke yoghurt op Griekse wijze wil testen samen met hun gezin en vrienden! Ben jij geïnteresseerd? Schrijf in voor deze campagne voor 14/06/2015!

Vriendelijke groeten,

Het Insidersteam

Bericht Vrouwelijk User
zeebries

Gepost op:
12-06-2015
16:36 uur

Wedstrijden: 7

Aantal dagen lid:
3347 dagen

geen strijkijzer voor mij! :'(

Bericht Vrouwelijk User
bloemeke

Gepost op:
15-06-2015
12:24 uur

Wedstrijden: 184

Aantal dagen lid:
3350 dagen

Huilen  voor mij ook geen strijkijzer

 

Bericht Vrouwelijk User
Pagina: 1 · 2 · 3 · 4 ·