Gratiz.be

InloggenRegistreren
Onthoud mij Wachtwoord vergeten
'; ?>

Forum

Gratiz.be forum / Saloon / Al de rest / Aantal wedstrijden?
Pagina: 1 ·
-
stateofextasy

Gepost op:
02-12-2017
16:17 uur

Wedstrijden: 320

Aantal dagen lid:
3122 dagen

Nieuwsgierig: vroeg me af aan hoe veel wedstrijden jullie (gemiddeld, ongeveer,...) deelnemen grin

Voor mij hangt het van periode tot periode af (vb. veel adventwedstrijden deze periode) maar ik merk heel duidelijk, niet onlogisch, dat meer deelnames = meer winst. 

Ik hou mijn schifitngen bij in een Google Sheet dus kan in één oogopslag zien dat ik afgelopen maand en vooral afgelopen week heel actief ben geweest: 107 deze maand waarvan 89 deze week.
Dit zijn wel enkel wedstrijden met schiftingen dus het zijn er in realiteit wel wat meer, waar je gewoon een formulier kan invullen of een mailtje verstuurt.

Nu maar wachten op resultaat... laugh

Bericht Vrouwelijk User
dwuyten

Gepost op:
02-12-2017
16:52 uur

Wedstrijden: 382

Aantal dagen lid:
3016 dagen

Vorig jaar aan 1994 wedstrijden meegedaan, dit jaar zit ik op 1704. Al heb ik hier en daar vergeten eentje te noteren wink

Bericht Mannelijk User
Yonesca

Gepost op:
07-12-2017
11:44 uur

Wedstrijden: 62

Aantal dagen lid:
3034 dagen

Ik gok een 30tal per week ongeveer, de ene week wat meer en de andere wat minder. Maar ik zit toch op een minimum van 50 per maand. Alleen zijn de resultaten jammer genoeg teleurstellend en dat demotiveert wel wat.

Bericht Vrouwelijk User
Lukoil215

Gepost op:
15-06-2018
22:38 uur

Wedstrijden: 12

Aantal dagen lid:
3102 dagen

Het zijn de schiftingsvragen natuurlijk die het idioot maken,mensen die veel tijd hebben om wedstrijden te posten kunnen G s verdienen maar mensen die heelder dagen werken en af en toe eens meedoen hebben hier de kans niet voor,er moeten meer mogelijkheden zijn om G,s te verdienen zodat we ook eens een aantal deelnemerslijst kunnen raadplegen,t zijn atijd dezelfde en dan verkopen ze de tickets,steeds dezelfde,is niet leuk meer zo

Bericht Mannelijk User
Proxje

Gepost op:
16-06-2018
22:18 uur

Wedstrijden: 124

Aantal dagen lid:
2325 dagen

Ik werk 6 op 7 en kan ook nog g's verdienen hoor... begin er wel maar meestal savonds laat aan

beetje per beetje maar ik kom er wel :)

Bericht Mannelijk User
Purple Heart

Gepost op:
16-06-2018
22:49 uur

Wedstrijden: 268

Aantal dagen lid:
3160 dagen

Lukoil je bent 969 dagen lid en je hebt nog geen enkele wedstrijd gepost...

Het is toch normaal dat de personen die wedstrijden posten er ook iets voor terugkrijgen?

Als je tijd hebt om aan wedstrijden mee te doen, zal je ook wel tijd hebben om een wedstrijd te posten :) 

Bericht Mannelijk User
Pagina: 1 ·