Gratiz.be

InloggenRegistreren
Onthoud mij Wachtwoord vergeten
'; ?>

Forum

Gratiz.be forum / Gratiz.be / Bugs en Problemen / Probleem bij posten wedstrijden?
Pagina: 1 ·
-
stateofextasy

Gepost op:
20-11-2017
19:01 uur

Wedstrijden: 320

Aantal dagen lid:
3127 dagen

Ik heb gisteren een heleboel wedstrijden gepost. Dat was nàdat ik het reglement erop had nagelezen om me ervan te verzekereren dat ik niet opnieuw een niet-toegelaten buitenladnse wedstrijd zou posten.
Bij sommigen van de wedstrijden heb ik geen begin- of eidndatum kunnen invullen omdat ik die nergens vond...

Ik heb voor geen enkel van de +15 gepostte wedstrijden die ik postte, punten gekregen.

Ik kreeg dan wel een vaag bericht, waarop ik reageerde maar nu blijft het antwoord weer uit - misschien krijg ik hier gehoor (hieronder post ik kopie van de berichten)

Op zo'n manier gaat het plezier en het enthousiasme om wedstrijden te posten & me bezig te houden met schiftingen, er ook wel af... sad

Sorry: ik heb het gisteren na gelezen om niet meer niet-toegelaten buitenlandse wedstrijden te posten. Voor sommige van de wedstrijden die ik gisteren heb gepost was er geen begin-of einddatum beschikbaar.Wat is het probleem specifiek?

_____________________
From: Marleentje:
Graag het wedstrijd reglement lezen voor je een wedstrijd post aub

Bericht Vrouwelijk User
kevin

Gepost op:
22-11-2017
10:30 uur

Wedstrijden: 21

Aantal dagen lid:
3445 dagen

Ik laat het nakijken. Ik antwoord je wanneer ik meer weet.

Bericht Mannelijk User
Rouches

Gepost op:
11-09-2018
15:27 uur

Wedstrijden: 22

Aantal dagen lid:
3350 dagen

Hoe kan je eigenlijk je eigen post nog corrigeren, bvb bij vergetelheid of foutieve info?

Bericht Mannelijk User
gerdje

Gepost op:
11-09-2018
16:07 uur

Wedstrijden: 0

Aantal dagen lid:
3448 dagen
Quote van Rouches

Hoe kan je eigenlijk je eigen post nog corrigeren, bvb bij vergetelheid of foutieve info?


Je kan dit niet zelf. 

Je kan best reageren via de link "meld een probleem". De mods passen het dan voor jou aan.

Bericht Vrouwelijk User
Pagina: 1 ·