Gratiz.be

InloggenRegistreren
Onthoud mij Wachtwoord vergeten
'; ?>

Forum

Gratiz.be forum / Gratiz.be / Winnaars / Winnaars primo soapquiz
Pagina: 1 ·
-
sabinel

Gepost op:
26-10-2017
13:42 uur

Wedstrijden: 271

Aantal dagen lid:
3350 dagen

https://www.primo.eu/news/bekendmaking-winnaars-primos-grote-soapquiz

 

1737

THUIS/Pintjes gaan drinken met Daan Hugaert

Sandra De Marie

FAMILIE/Gustbier

Femke Liebens, Eric Kesteleyn, Claudine De Baere, Danny Smet, Monique De Cock, Nico Vermeulen, Sandra D'hondt, Sigrid Platteeuw, Tess van de velde, Ann Mannens, Zoë Audiens, Belinda Decloet, Hannie Fischer, Bjorn Vanden Eynde en Christine Debusschere

FC DE KAMPIOENEN/Strips

Hugo Van Limbergen, Marc De Roo, Luc Van Camp, Stefaan Naert, Noreen Van de Sompele, Liliane Eecloo, Jean Caudron, Peggy De Bock, Wendy De Cocq en Yolanda Adriaensen

STURM DER LIEBE/Tv-toestel

Marina Verhoye

MOOI & MEEDOGENLOOS/Meet & Greet met Ronn Moss

Nicole Bousse

HOME & AWAY/Duo-surflessen in Surfers Paradise Knokke

Christophe Bijnens, Jolien Verhofstadt, Evy De decker, Ingrid Bogaerts en Simon Ghijselings

BUREN/Bordspel ‘De Slimste Mens Ter Wereld’

David Eekhout en Henny Struyf

DAYS OF OUR LIVES/Workshop acteren in AED studio's

Romy Amin-Fachler, Nelly Michels, Kevin Hanssens, Huguette Pynaert, Katleen Vandersyppe, Lesley Servaes, Frieda Tackaert, Inge Beckwée, Denise Van de Velde, Bart Neyts, Annemie de Hoog, Polders Yvanka, Delphine Verkest en Alida Meulenbergs

1738

THUIS/Slurfkesbier

Herman Vick, Roger Verloigne, Kelly Van de Zande, Jocelyne Jennard, Daniel Van de Zande, Jan Tack, Marie-Rose Lemmens, Magda C. Vindevogel, Anton Heyman, Steven Adriaensen, Nicky Van Hoecke, Brigitte Van Gucht, Sofie Sente, Kenny Van den Eynde, Eugeen Van Hee, Carlos Goethals, Rita Thienpont, Bart De Smet, Filip Van Sinay, Micheline Goeminne, Sander Beusen, Kim Vermeulen, Dominique Van Damme, Elke Van Lombergen, Jeanine Robberechts, Nicole Cuppens, Annelies Van Hoecke, Frieda Tackaert, Erwin Robijns, Eric Boddin, Yvonne Jansen, Joseline Coppens, Monique Vanderveken, Alfons Liekens, Kelly De Vleeschouwer, Christophe Caes, Heidi Bostoen, Joannes De Meulder, Ann Van Mierlo, Hilde Van Aerde, Patricia Lemmens, Elien Van den Bosch, Carla Brewee, Maes Sonja, Luc Schoovaerts, Roza Naert, Inge Van Camp, Annemie De Paepe, Marleen Ceuninck, Nan De Decker, Samke Van Cauwenberghe en Nadine Van Der Stricht

FAMILIE/Op stap met de Romeo's

Angele de hondt

STURM DER LIEBE/Pakket Duitse wijnen

Alain Beernaerts

STURM DER LIEBE/Workshop hypnosetechnieken

Arianne Cobbaert, Danny Couvreur, Gabriel Vandenbroucke, Ilse Vancoillie, Lily Hendrix, Maud Declercq, Rita Vandereyt, Simonne Broeckx, Veronique Florisoone, Paul Van Grieken, Ria Van Gerven, Mireille De Moor, Marguerite Lodrioor, Karin Baeck en Marie Bultinck

MOOI & MEEDOGENLOOS/Tour de France-bordspel

Anouk Stas, Carla Vermeiren, Etienne De Ketelaere, Hannah Vercaeren, Jolien Debaere, Mario De Laere, Nadine Van Der Stricht, Rogge Danny, Toon Desimpele, Wim Geeraerts

HOME & AWAY/Testrit met Günther Neefs

Marina Vanden Bussche

BUREN/Tv-toestel

Nathalie De Milde

DAYS OF OUR LIVES/Huwelijksreportage met Primo Team

Kenny Devos

1739

THUIS/Renzo trakteert

Adrien Bauters

FAMILIE/Met Janine naar de olifanten

Maria Mols

STURM DER LIEBE/VIP-filmpremière FC De Kampioenen

Trees Vansteelandt, Neels José, Hugo Geets, Bart Frijters en Karin Van Raemdonck

MOOI & MEEDOGENLOOS/Tv-toestel

Monique Vierstraete

HOME & AWAY/Pakket Australische wijnen

Johan Clymans, Erica Verhulst, Wendy Ponnet

HOME & AWAY/Duo-surflessen in Surfers Paradise Knokke

Stacey Dekyvere, Nancy Vermeulen, Christel Carolus, Jürgen Van Kerckhove en Annick Van Eenaeme

BUREN/Shopping in London

Nicky Vlaeminck

DAYS OF OUR LIVES/Workshop Leugendetectie

Viviane Engelbos, Davy Snoeck, Dirk Moerman, Amber Stickens, Lien De Vos, Jeanine Jaddoulle, Ariane Delvallee, Bart Neyts, Lydia De Bruyne, Christine Debusschere, Paula Dubaere, Eric Meyers, Marijke Boulet, Nele Tack en Sanne Christiaens

GROTE WINNAAR GOUDEN VRAAG

 

Mariette Deckers

Bericht Vrouwelijk User
tofmasken

Gepost op:
26-10-2017
20:51 uur

Wedstrijden: 653

Aantal dagen lid:
3344 dagen

Jesss slurfkes bier gewonnen 😊 Dat wilde ik altijd al eens proeven 👍

Dat was volgens mij Slurfke + brouwerij bezoek.

Bericht Vrouwelijk User
Arwenneke

Gepost op:
29-10-2017
00:03 uur

Wedstrijden: 3

Aantal dagen lid:
3346 dagen

Ik heb raar maar waar gewonnen en heb volgens mij niet meegedaan... rolleyes

Heb alvast iets gewonnen dat onder de kerstboom kan, want ben er niets mee grin

Eerste prijs van dit jaar denk ik, en dan nog eentje waarmee ik volgens mij niet meegedaan heb...

Bericht Vrouwelijk User
Mijn eerste boek is een feit! http://www.artbooksshop.com/a-39968728/pas-verschenen/illiyana-arwen-mannens/ *fier*
tofmasken

Gepost op:
07-11-2017
12:25 uur

Wedstrijden: 653

Aantal dagen lid:
3344 dagen

Nog niets ontvangen, ook nog geen e-mail ☹️

Bericht Vrouwelijk User
karinvr

Gepost op:
16-11-2017
15:26 uur

Wedstrijden: 21

Aantal dagen lid:
3347 dagen

eindelijk eens iets gewonnen maar nu kan ik niet embarrassed

U nam enkele weken deel aan de Primo Sopaquiz, meer bepaald de Sturm der liebe-quiz. Er namen veel mensen deel, maar u bent één van de winnaars die de Primo Soapquiz heeft gewonnen. Proficiat!

Maar wat is uw prijs nu juist? U mag samen met nog één andere persoon naar de première van FC De Kampioenen in Kinepolis Antwerpen op 12/12/2017. De volledige cast zal ook aanwezig zijn.
U kan in de loop van volgende week de tickets in de bus zien verschijnen.

Bericht Vrouwelijk User
Pagina: 1 ·