Gratiz.be forum / Gratiz.be / Winnaars / Winnaars primo soapquiz |
Pagina: 1 · |
- | ||
![]()
sabinel
Gepost op: 26-10-2017 13:42 uur Wedstrijden: 253 Aantal dagen lid: 3022 dagen |
https://www.primo.eu/news/bekendmaking-winnaars-primos-grote-soapquiz
1737 THUIS/Pintjes gaan drinken met Daan Hugaert Sandra De Marie FAMILIE/Gustbier Femke Liebens, Eric Kesteleyn, Claudine De Baere, Danny Smet, Monique De Cock, Nico Vermeulen, Sandra D'hondt, Sigrid Platteeuw, Tess van de velde, Ann Mannens, Zoë Audiens, Belinda Decloet, Hannie Fischer, Bjorn Vanden Eynde en Christine Debusschere FC DE KAMPIOENEN/Strips Hugo Van Limbergen, Marc De Roo, Luc Van Camp, Stefaan Naert, Noreen Van de Sompele, Liliane Eecloo, Jean Caudron, Peggy De Bock, Wendy De Cocq en Yolanda Adriaensen STURM DER LIEBE/Tv-toestel Marina Verhoye MOOI & MEEDOGENLOOS/Meet & Greet met Ronn Moss Nicole Bousse HOME & AWAY/Duo-surflessen in Surfers Paradise Knokke Christophe Bijnens, Jolien Verhofstadt, Evy De decker, Ingrid Bogaerts en Simon Ghijselings BUREN/Bordspel ‘De Slimste Mens Ter Wereld’ David Eekhout en Henny Struyf DAYS OF OUR LIVES/Workshop acteren in AED studio's Romy Amin-Fachler, Nelly Michels, Kevin Hanssens, Huguette Pynaert, Katleen Vandersyppe, Lesley Servaes, Frieda Tackaert, Inge Beckwée, Denise Van de Velde, Bart Neyts, Annemie de Hoog, Polders Yvanka, Delphine Verkest en Alida Meulenbergs 1738 THUIS/Slurfkesbier Herman Vick, Roger Verloigne, Kelly Van de Zande, Jocelyne Jennard, Daniel Van de Zande, Jan Tack, Marie-Rose Lemmens, Magda C. Vindevogel, Anton Heyman, Steven Adriaensen, Nicky Van Hoecke, Brigitte Van Gucht, Sofie Sente, Kenny Van den Eynde, Eugeen Van Hee, Carlos Goethals, Rita Thienpont, Bart De Smet, Filip Van Sinay, Micheline Goeminne, Sander Beusen, Kim Vermeulen, Dominique Van Damme, Elke Van Lombergen, Jeanine Robberechts, Nicole Cuppens, Annelies Van Hoecke, Frieda Tackaert, Erwin Robijns, Eric Boddin, Yvonne Jansen, Joseline Coppens, Monique Vanderveken, Alfons Liekens, Kelly De Vleeschouwer, Christophe Caes, Heidi Bostoen, Joannes De Meulder, Ann Van Mierlo, Hilde Van Aerde, Patricia Lemmens, Elien Van den Bosch, Carla Brewee, Maes Sonja, Luc Schoovaerts, Roza Naert, Inge Van Camp, Annemie De Paepe, Marleen Ceuninck, Nan De Decker, Samke Van Cauwenberghe en Nadine Van Der Stricht FAMILIE/Op stap met de Romeo's Angele de hondt STURM DER LIEBE/Pakket Duitse wijnen Alain Beernaerts STURM DER LIEBE/Workshop hypnosetechnieken Arianne Cobbaert, Danny Couvreur, Gabriel Vandenbroucke, Ilse Vancoillie, Lily Hendrix, Maud Declercq, Rita Vandereyt, Simonne Broeckx, Veronique Florisoone, Paul Van Grieken, Ria Van Gerven, Mireille De Moor, Marguerite Lodrioor, Karin Baeck en Marie Bultinck MOOI & MEEDOGENLOOS/Tour de France-bordspel Anouk Stas, Carla Vermeiren, Etienne De Ketelaere, Hannah Vercaeren, Jolien Debaere, Mario De Laere, Nadine Van Der Stricht, Rogge Danny, Toon Desimpele, Wim Geeraerts HOME & AWAY/Testrit met Günther Neefs Marina Vanden Bussche BUREN/Tv-toestel Nathalie De Milde DAYS OF OUR LIVES/Huwelijksreportage met Primo Team Kenny Devos 1739 THUIS/Renzo trakteert Adrien Bauters FAMILIE/Met Janine naar de olifanten Maria Mols STURM DER LIEBE/VIP-filmpremière FC De Kampioenen Trees Vansteelandt, Neels José, Hugo Geets, Bart Frijters en Karin Van Raemdonck MOOI & MEEDOGENLOOS/Tv-toestel Monique Vierstraete HOME & AWAY/Pakket Australische wijnen Johan Clymans, Erica Verhulst, Wendy Ponnet HOME & AWAY/Duo-surflessen in Surfers Paradise Knokke Stacey Dekyvere, Nancy Vermeulen, Christel Carolus, Jürgen Van Kerckhove en Annick Van Eenaeme BUREN/Shopping in London Nicky Vlaeminck DAYS OF OUR LIVES/Workshop Leugendetectie Viviane Engelbos, Davy Snoeck, Dirk Moerman, Amber Stickens, Lien De Vos, Jeanine Jaddoulle, Ariane Delvallee, Bart Neyts, Lydia De Bruyne, Christine Debusschere, Paula Dubaere, Eric Meyers, Marijke Boulet, Nele Tack en Sanne Christiaens GROTE WINNAAR GOUDEN VRAAG
Mariette Deckers |
|
![]()
tofmasken
Gepost op: 26-10-2017 20:51 uur Wedstrijden: 650 Aantal dagen lid: 3016 dagen |
Jesss slurfkes bier gewonnen 😊 Dat wilde ik altijd al eens proeven 👍 Dat was volgens mij Slurfke + brouwerij bezoek. |
|
![]()
Arwenneke
Gepost op: 29-10-2017 00:03 uur Wedstrijden: 3 Aantal dagen lid: 3019 dagen |
Ik heb raar maar waar gewonnen en heb volgens mij niet meegedaan... Heb alvast iets gewonnen dat onder de kerstboom kan, want ben er niets mee Eerste prijs van dit jaar denk ik, en dan nog eentje waarmee ik volgens mij niet meegedaan heb... |
|
Mijn eerste boek is een feit! http://www.artbooksshop.com/a-39968728/pas-verschenen/illiyana-arwen-mannens/ ![]() |
||
![]()
tofmasken
Gepost op: 07-11-2017 12:25 uur Wedstrijden: 650 Aantal dagen lid: 3016 dagen |
Nog niets ontvangen, ook nog geen e-mail ☹️ |
|
![]()
karinvr
Gepost op: 16-11-2017 15:26 uur Wedstrijden: 21 Aantal dagen lid: 3020 dagen |
eindelijk eens iets gewonnen maar nu kan ik niet U nam enkele weken deel aan de Primo Sopaquiz, meer bepaald de Sturm der liebe-quiz. Er namen veel mensen deel, maar u bent één van de winnaars die de Primo Soapquiz heeft gewonnen. Proficiat! Maar wat is uw prijs nu juist? U mag samen met nog één andere persoon naar de première van FC De Kampioenen in Kinepolis Antwerpen op 12/12/2017. De volledige cast zal ook aanwezig zijn. |
|
Pagina: 1 · |