Gratiz.be

InloggenRegistreren
Onthoud mij Wachtwoord vergeten
'; ?>

Forum

Gratiz.be forum / Saloon / Al de rest / Nieuwe moderatoren!
Pagina: 1 · 2 ·
-
gerdje

Gepost op:
21-05-2017
12:10 uur

Wedstrijden: 0

Aantal dagen lid:
3444 dagen

We hebben weer een aantal nieuwe moderatoren in ons team!

Evelienvdk en dwuyten beginnen er vandaag aan. Jona is al een week of 2 hard aan het werk.

 

Superbedankt!

Bericht Vrouwelijk User
make

Gepost op:
31-05-2017
10:33 uur

Wedstrijden: 46

Aantal dagen lid:
3347 dagen

Jullie gaan dit goed doen.  Succes

 

 

Bericht Vrouwelijk User
sky35637

Gepost op:
02-06-2017
08:24 uur

Wedstrijden: 113

Aantal dagen lid:
3347 dagen

ik heb toegang gekocht vanaf 1 juni, nog geen reactie moderator Gerdje ;-)

zie pb

Bericht Mannelijk User
gerdje

Gepost op:
02-06-2017
14:22 uur

Wedstrijden: 0

Aantal dagen lid:
3444 dagen
Quote van sky35637

ik heb toegang gekocht vanaf 1 juni, nog geen reactie moderator Gerdje ;-)

zie pb


Dan zal moderator Gerdje het druk hebben momenteel, he. wink

Alles van de schiftingenlijst gebeurt nog steeds handmatig en hangt dus af van de tijd die de moderatoren hiervoor hebben. Zoals eerder gezegd in dit topic, is het best om niet tot het laatste moment te wachten om alles in orde te brengen want op dat moment loopt mijn mailbox over. Bovendien heb ik ook een druk weekend met veel voorbereidingen voor de boeg. Ik verwerk de berichten over de schiftingen beetje bij beetje zodra het even kan.

Bericht Vrouwelijk User
nancy1973

Gepost op:
02-06-2017
15:46 uur

Wedstrijden: 274

Aantal dagen lid:
3346 dagen

Hier ook toegang gekocht maar ook nog geen reactie. Ik wacht wel nog even

 

Bericht Vrouwelijk User
sky35637

Gepost op:
05-06-2017
07:38 uur

Wedstrijden: 113

Aantal dagen lid:
3347 dagen

halllo gerdje je bel doet het niet blijkbaar .... wacht al dagen op toegang ....

Bericht Mannelijk User
raas

Gepost op:
05-06-2017
22:23 uur

Wedstrijden: 0

Aantal dagen lid:
3346 dagen

gerdje voor u was het ook een lang weekend met mooi weer 

Bericht Vrouwelijk User
gerdje

Gepost op:
06-06-2017
00:02 uur

Wedstrijden: 0

Aantal dagen lid:
3444 dagen
Quote van sky35637

halllo gerdje je bel doet het niet blijkbaar .... wacht al dagen op toegang ....


Er is duidelijk gesteld dat het de eerste dagen van een nieuwe periode druk is. Je hebt een week voor 1 juni van mij een pm gekregen om je gegevens door te sturen. Had je hierop even snel gereageerd als dat je nu actie van mij verwacht, had je nu al toegang gehad. De laatste uren van de laatste dag van een periode plan ik immers speciaal gratiz tijd in. Iedereen die tijdig alle info heeft doorgestuurd, krijgt op dat moment zeker toegang.

De eerste dag van een nieuwe periode verliezen altijd verschillende leden hun toegang. Ze schieten in paniek ("Ik moest zo eens 1 dag zonder schiftingen moeten overleven!!! Drama!!!") en mijn inbox loopt over. Ga ik hierover stressen? Neen! Ze hebben waarschuwingen genoeg gehad hoe ze dit hadden kunnen vermijden. Zit jouw pm hier ergens tussen? Vervelend misschien, maar zoals gezegd kan nieuwe toegang aangekocht worden en kunnen gegevens doorgestuurd worden voor het begin van de nieuwe periode om niet in deze drukte terecht te komen.

En jammer genoeg voor al wie zich nu tekort gedaan voelt, viel het begin van deze periode voor mij samen met een aantal persoonlijk superdrukke dagen. Je mag bellen zoveel je wil. Als ik geen tijd heb, dan helpt dat niks. Al wat de moderatoren doen op gratiz is als vrijwilliger en hangt dus vast aan de vrije tijd die wij hebben.

Nu ga ik wat bijslapen. En hopelijk geeft mijn gewone "echte" leven mij morgen voldoende tijd om alle berichten in mijn inbox te verwerken. Slaapwel!

Bericht Vrouwelijk User
raas

Gepost op:
18-06-2017
21:58 uur

Wedstrijden: 0

Aantal dagen lid:
3346 dagen

Ik doe al jaren vrijwilligerswerk en zeker niet altijd appreciatie . Proficiat met het vele werk dat jullie doen en voor de anderen een mens is maar een mens

Bericht Vrouwelijk User
Hamtaro

Gepost op:
05-10-2017
15:21 uur

Wedstrijden: 115

Aantal dagen lid:
3438 dagen

NIEUW

http://www.gratiz.be/v4/home

klik op het gratiz pakje en je hebt zo de FAQ te pakken 

Bericht Vrouwelijk User
Hamtaro

Gepost op:
08-12-2017
21:36 uur

Wedstrijden: 115

Aantal dagen lid:
3438 dagen

Ik ben op het ogenblik gestopt als moderator door prive problemen 

Bericht Vrouwelijk User
Pagina: 1 · 2 ·