Gratiz.be

InloggenRegistreren
Onthoud mij Wachtwoord vergeten
'; ?>

Forum

Gratiz.be forum / Saloon / Al de rest / Schiftingen - Einde periode
Pagina: 1 · 2 · 3 ·
-
gerdje

Gepost op:
20-05-2017
09:11 uur

Wedstrijden: 0

Aantal dagen lid:
3440 dagen

Eind mei verloopt de huidige periode voor toegang tot de schiftingen. Verleng tijdig je toegang zodat die op 1 juni gewoon verder loopt cheesy

Bericht Vrouwelijk User
gerdje

Gepost op:
23-05-2017
12:56 uur

Wedstrijden: 0

Aantal dagen lid:
3440 dagen

Als je je toegang vanaf 1 juni op voorhand aankoopt, zal die op 1 juni ook ingaan of gewoon verlengd worden. Het is in die periode echter zo druk met aanvragen, dat het verwerken van de aankopen vanaf 1 juni meestal enkele dagen duurt. Dit gebeurt allemaal handmatig en vraagt dus geduld van jullie.

Vermijd dus de paniek- en stressaanvallen die aan het begin van elke nieuwe periode weer in mijn mailbox terecht komen (shocked) en koop NU al je toegang aan voor de volgende periode! (cool)

Bericht Vrouwelijk User
gerdje

Gepost op:
23-05-2017
13:06 uur

Wedstrijden: 0

Aantal dagen lid:
3440 dagen

Wie toegang heeft aangekocht en nog niet gereageerd heeft op mijn bericht om het adres van zijn/haar google account door te geven, verwacht dan ook niet dat je op 1 juni als bij wonder ineens toegang tot de lijst hebt! Zonder gegevens kunnen wij niks doen. wink

Bericht Vrouwelijk User
sky35637

Gepost op:
05-06-2017
17:46 uur

Wedstrijden: 113

Aantal dagen lid:
3343 dagen

we zijn 5 juni .... hallo toegang :-)

Bericht Mannelijk User
halony

Gepost op:
28-10-2017
23:37 uur

Wedstrijden: 136

Aantal dagen lid:
3343 dagen

Ik krij al geruime tijd geen punten meer bij , is dat ook bij jullie ?

Bericht Vrouwelijk User
Gerarda
gerdje

Gepost op:
29-10-2017
11:04 uur

Wedstrijden: 0

Aantal dagen lid:
3440 dagen
Quote van halony

Ik krij al geruime tijd geen punten meer bij , is dat ook bij jullie ?


De dagelijkse G's zijn afgeschaft. Je krijgt nu alleen nog G's door actief mee te werken, dus door wedstrijden te posten of antwoorden aan te vullen. Dit is gemeld in een nieuwsbrief.

Bericht Vrouwelijk User
halony

Gepost op:
29-10-2017
21:19 uur

Wedstrijden: 136

Aantal dagen lid:
3343 dagen

oei ! ergens niet gezien 

 

Bericht Vrouwelijk User
Gerarda
gerdje

Gepost op:
29-10-2017
21:50 uur

Wedstrijden: 0

Aantal dagen lid:
3440 dagen
Quote van halony

Ik krij al geruime tijd geen punten meer bij , is dat ook bij jullie ?


http://www.gratiz.be/v4/pages/17

Bericht Vrouwelijk User
Schuerie

Gepost op:
29-03-2018
15:53 uur

Wedstrijden: 0

Aantal dagen lid:
3303 dagen

Om mee te werken, moet je gvd verdomd rap zijn! Zonet getracht om mee te zoeken, maar alvorens je het anwoord vindt, is er al iemand anders daar met het antwoord. Hoe geraak je dan in godsnaam ooit aan 150... Nooit dus....

 

 

 

 

Bericht Mannelijk User
Purple Heart

Gepost op:
30-03-2018
02:10 uur

Wedstrijden: 268

Aantal dagen lid:
3158 dagen

Sommigen willen absoluut de eerste zijn waardoor ze jammer genoeg veel fouten in wedstrijden zetten of foutieve deadlines.

Er is echter nog ruimte genoeg om wedstrijden en antwoorden te vinden.

Ik heb zonet 15 wedstrijden online gezet. Met antwoorden indien vereist en een foto van de te winnen prijs. Persoonlijk vind ik dat aangenamer om te zien.

Bericht Mannelijk User
Marleentje

Gepost op:
08-04-2018
11:07 uur

Wedstrijden: 88

Aantal dagen lid:
3434 dagen
Quote van Schuerie

Om mee te werken, moet je gvd verdomd rap zijn! Zonet getracht om mee te zoeken, maar alvorens je het anwoord vindt, is er al iemand anders daar met het antwoord. Hoe geraak je dan in godsnaam ooit aan 150... Nooit dus....

 

 

 

beste, ik zie dat je al 1102 dagen hier lid bent. Maar nog steeds 0 wedstrijden hebt gepost.

je moet me niet vertellen, dat je in al die jaren geen enkel wedstrijd kon posten.

 



Bericht Vrouwelijk User
Pagina: 1 · 2 · 3 ·