Gratiz.be

InloggenRegistreren
Onthoud mij Wachtwoord vergeten
'; ?>

Wedstrijden

Meer uitleg over Wedstrijden: Klik hier

Overzicht wedstrijdenOverzicht Wedstrijden filterenWedstrijden filteren Afgelopen wedstrijdenAfgelopen wedstrijden

'Het Sportkookboek 2’


DatumIngezonden op: 21-05-2021 18:34 GebruikerIngezonden door: LeVrank Deelgenomen: Deelnemen
StartdatumStartdatum: onbekend StartdatumNiet correct? Je moet ingelogd zijn om een klacht in te dienen.
EinddatumEinddatum: onbekend EinddatumOrganisator: Gezond

Tags: Binnenlands · Boek

Link:

Bezoek de website

Omschrijving:

Heel wat sporters hebben een vast patroon: een standaard ontbijt, lunch en soms een tussendoortje. Het avondmaal wordt dan eventueel wel groter naar gelang de honger die is ontstaan na bijvoorbeeld een zware trainingsdag. Je herkent het misschien: een hele grote honger, die nauwelijks nog te stillen is, en dan vooral na de training, of zelfs de dag nadien? Dit is veelal een teken dat je jouw voeding niet voldoende hebt afgestemd op de trainingen die er op je programma stonden. Je kunt je trainingskwaliteit en je lichaamssamenstelling zeker nog verbeteren, en je risico op blessures verkleinen, als je meer rekening zou houden met je trainingsprogramma en zo je weekmenu zou bepalen.

In ‘Het Sportkookboek 2’ geeft Stephanie Scheirlynck’ je inzicht in de verschillende trainingsdagen, en dat je hieruit heel wat sportieve kookinspiratie kunt halen. Je vindt er namelijk 80 nieuwe recepten voor de verschillende trainingsdagen: rustdagen, rustige trainingsdagen, dagen met krachttraining, intensieve trainingsdagen en dan een paar energierijke snacks om mee te nemen tijdens het sporten, en herstelsnacks voor na het sporten.

Alle recepten zijn voorzien van de voedingswaarde voor één persoon (uitgaande van een sporter van 70 kilogram). Pas gerust de hoeveelheden aan volgens jouw individuele voedingsschema of naar jouw behoefte (ander gewicht, extreem energieverbruik, enzovoort). Uiteraard kan je hele gezin mee-eten, want alle recepten passen in een gezond voedingspatroon. Hooguit zul je voor minder actieve gezinsleden de hoeveelheden iets moeten verkleinen.


Vragen en Antwoorden

Log in en zie de antwoorden op deze wedstrijd. Nog geen account bij Gratiz.be? Registreer je dan snel!
StartdatumAntwoord tekort ? Je moet ingelogd zijn om een antwoord in te dienen.

Reacties:

EinddatumEr zijn nog geen reacties geplaatst.