Gratiz.be

InloggenRegistreren
Onthoud mij Wachtwoord vergeten
'; ?>

Forum

Gratiz.be forum / Gratiz.be / Bugs en Problemen / Hoe veilig zijn onze gegevens?
Pagina: 1 ·
-
sloeber

Gepost op:
22-02-2015
09:49 uur

Wedstrijden: 1

Aantal dagen lid:
3346 dagen

Als ik zie welke bugs er zijn vraag ik mij af hoe veilig onze gegevens zijn. We hebben in ons profiel toch enkele persoonlijke gegevens moeten invullen (bv. e-mailadres)

 

 

Bericht Mannelijk User
meerhof10

Gepost op:
22-02-2015
13:25 uur

Wedstrijden: 124

Aantal dagen lid:
3346 dagen

Je kan deze terug verwijderen, ik begrijp je bekommernis!!!

Bericht Mannelijk User
pspheksie

Gepost op:
23-02-2015
02:59 uur

Wedstrijden: 107

Aantal dagen lid:
3346 dagen

Onze gegevens die zijn toch een openbare bekentenis vanaf het moment dat je met een wedstrijd meespeelt vul je die in, googel eens en zie hoeveel van uw gegevens bekent zijn, dus waarom hier dan een probleem

Bericht Vrouwelijk User
sloeber

Gepost op:
23-02-2015
07:25 uur

Wedstrijden: 1

Aantal dagen lid:
3346 dagen

Beste pspheksie,

 

Als ik mijn gegevens invul dat kies ik daarvoor en kunnen die gegevens enkel gebruikt worden door de organisator. Er zijn daar strenge wetten over.

Als ik echter hier mijn gegevens invul ga ik er vanuit dat die enkel door Gratiz worden gebruikt.

Ik stel echter vast dat de site vol met bugs zit en stel mij dan ook de vraag hoe beveiligd onze gegevens zijn.

Bericht Mannelijk User
trosje1

Gepost op:
23-02-2015
07:37 uur

Wedstrijden: 55

Aantal dagen lid:
3346 dagen

Gratiz.be zal enkel persoonlijke informatie verzamelen (zoals naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres) welke door u vrijwillig werd verleend via onze website of e-mail. Deze informatie wordt door het Gratiz.be bewaard en wordt niet aan derden doorgegeven. De informatie zal worden gebruikt om de dienstverlening te verbeteren en om u gepersonaliseerde informatie te kunnen verstrekken.

Mocht u hierover vragen hebben, gelieve ons te contacteren op volgend e-mailadres: info@gratiz.be of te schrijven naar TotalM Weibroekdreef 8B 9880 Aalter.

Bericht Vrouwelijk User
sloeber

Gepost op:
23-02-2015
07:55 uur

Wedstrijden: 1

Aantal dagen lid:
3346 dagen

trosje1, ik kan ook lezen, maar als de eerste de beste hacker aan onze gegevens zou kunnen dan heb ik daar wel een probleem mee. (gaat dan vooral om mijn e-mailadres)

BTW, ik heb mijn profiel juist willen aanpassen ... resultaat ... de zoveelste error!

Bericht Mannelijk User
pspheksie

Gepost op:
23-02-2015
13:59 uur

Wedstrijden: 107

Aantal dagen lid:
3346 dagen

Sloeber google uw emailadres eens en dan zie je dat een hacker deze site niet nodig heeft en als je een goed wachtwoord hebt en firewall en virusscanner dan zijn de grootste problemen al van de baan, ik gebruik mijn emailadres uitsluitend voor wedstrijden en dat mag iedereen hacken ze kunnen er niets mee aanvangen tenzij een goeie schifting mee doorgeven 

Bericht Vrouwelijk User
kevin

Gepost op:
03-03-2015
20:32 uur

Wedstrijden: 21

Aantal dagen lid:
3440 dagen

Sloeber,

Om ons vooruit te helpen, graag wat meer info voor de error die je kreeg. Dan kunnen we hem repareren.
Kevin

Bericht Mannelijk User
Pagina: 1 ·