Gratiz.be

InloggenRegistreren
Onthoud mij Wachtwoord vergeten
'; ?>

Forum

Gratiz.be forum / Gratiz.be / Bugs en Problemen / Nieuwe wedstrijd dubbel door aanhalingstekens ?
Pagina: 1 ·
-
filo

Gepost op:
28-10-2015
11:02 uur

Wedstrijden: 87

Aantal dagen lid:
3346 dagen

Als ik een nieuwe wedstrijd post met in de titel iets tussen "" (bvb DVD du drame "Les Jardins du Roi" ) dan krijg ik na "verstuur" nog eens hetzelfde invoerformulier maar met in de titel enkel het stuk voor de "".

De eerste keer had ik er niet op gelet en drukte ik nog een keer op verstuur. Gevolg : wedstrijd 2x gepost maar met 2 verschillende titels...

 

Bericht Mannelijk User
Marleentje

Gepost op:
28-10-2015
11:53 uur

Wedstrijden: 88

Aantal dagen lid:
3438 dagen

doorgegeven Knipogen

Bericht Vrouwelijk User
filo

Gepost op:
16-04-2016
18:28 uur

Wedstrijden: 87

Aantal dagen lid:
3346 dagen

Deze bug is nog steeds actueel. Wenkbrauw ophalen

Als er in de titel dubbele aanhalingstekens staan kom je na drukken op "verstuur" terug op het invulformulier maar met in de titel enkel het woord/de woorden voor de eerste ".

Je denkt dat er iets mis is en dat "" bvb niet mogen dus pas je de titel aan (zonder gebruik ""), drukt opnieuw op "verstuur" en komt dan wel op de wedstrijdaankondiging uit. Maar de eerste keer was de wedstrijd blijkbaar toch verstuurd met de "" in de titel en heb je dus een dubbele posting...

alvast bedankt

Bericht Mannelijk User
stellina

Gepost op:
17-04-2016
01:01 uur

Wedstrijden: 11

Aantal dagen lid:
3320 dagen

We weten dat de bug er nog is, er wordt naar gekeken. Een tijd geleden heb ik een paar 'test' wedstrijden gepost met aanhalingstekens en soms doet zich inderdaad een probleem voor. Laat de aanhalingstekens weg, als je de titel van iets met een hoofdletter begint is het ook duidelijk.

Bericht Vrouwelijk User
Opgelet: sinds begin dit jaar krijg je enkel G's voor je antwoord als dit werd doorgegeven met de "meld een antwoord" functie. Zo kunnen we je G's ook sneller toekennen. Bedankt.
Pagina: 1 ·